Bankowość Internetowa



 


Dzień dobry!
 

Zaloguj się do Twojego systemu transakcyjnego, z którego korzystasz.

 

 

ZALOGUJ DO NOWEJ BANKOWOŚĆI
KLIENCI INDYWIDUALNI 


Nowoczesna bankowość mobilna bsbelskduzy24.pl

Dowiedz się więcej o nowej mobilnej bankowości na: www.smartbankowosc.bsbelskduzy.pl

POBIERZ - PRZEOWDNIK PO NOWEJ BANKOWOŚCI
POBIERZ FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O NOWEJ BANKOWOŚCI



SZANOWNY KLIENCIE W DNIU 18-07-2017 R. NASTĄPI WYŁĄCZENIE DOTYCHCZASOWEJ PLATFORMY BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH. 
ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NASZEJ NOWEJ PLATFORMY DOSTĘPNEJ POWYŻEJ LUB BEZPOŚREDNIO POD ADRESEM
HTTPS://BSBELSKDUZY24.PL


ZALOGUJ DO STAREJ BANKWOŚCI
KLIENCI INDYWIDULANI  
(DO DNIA 18-07-2017)

 

   

   
ZALOGUJ DO BANKOWOŚĆ
KLIENI KORPORACYJNI

 

   













Jeśli w procesie logowania otrzymają Państwo komunikat informujący o przerwie technicznej lub podobny, uprzejmie prosimy o niezwłocznie zawiadomienie banku oraz czasowe wstrzymanie się z korzystania z systemu bankowości elektronicznej


Szanowni Państwo przypominamy, 
Bank nigdy nie prosi o potwierdzanie haseł stałych, hasła tokena, podanie numeru telefonu komórkowego, jego marki i modelu lub zainstalowanie na nim certyfikatu bezpieczeństwa. 

Bank nie wysyła również drogą e-mailową linków do stron banku oraz do serwisu transakcyjnego lub serwisu mobilnego oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja czy aktualizacja danych. 


Bank nie przyjmuje również drogą e-mailową zlecenia wykonania transakcji finansowych.

UWAGA 
Aktualne informacje o zagrożeniach dotyczące bankowości elektronicznej można sprawdzać na stronie Związku Banków Polskich.

 


___________________________________________________________________________________

 

Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z Bankowości Internetowej.


1. Przed zalogowaniem się do bankowości elektronicznej należy zweryfikować, czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Uslug Internetowych przez firmę Thawte, (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane. 


2. Zaleca się używać firewalla i oprogramowania antywirusowego, a także regularnie dokonywać aktualizacji oprogramowania na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej. 


3. Nie należy dokonywać płatności i logować się do serwisów bankowości elektronicznej z podaniem swojego hasła w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach.

4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej należy wylogować się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.

5. Bank nigdy nie prosi telefonicznie ani w formie e-mail o podanie haseł lub potwierdzanie danych umożliwiających autoryzację operacji (np. login i klucz autoryzacji).

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o
kontakt z Bankiem.

UWAGA 
Aktualne informacje o zagrożeniach dotyczące bankowości elektronicznej można sprawdzać na stronie Związku Banków Polskich